2013. július 31., szerda

További munkáim az elmúlt hónapokból

Majd még jövök a többivel, mert alkotok, alkotok és alkotok. Csak nem blogolok, blogolok és blogolok. Íme pár munkám.
Keresztlányunknak csináltam ezt a díszpárnát még húsvétra. Nem látszik a képen, de hatalmas a mérete. A közepe keresztszemes, egy Rico nyuszi. Nagyon szerettem csinálni.

70db fésűtartó egy bölcsinek. Minden jel keresztszemes, a tartó filc anyagból van.

Kisfiam konduktorának készült tanév végére

Ez pedig a másik konduktornak

Szülinapi ajándéknak kérték

Ezt magamnak csináltam, mert ronda volt a füzetem eredeti borítása. Ebbe írom a megrendeléseket, meg ha eszembe jut valami ötlet, amit majd meg kéne valósítani. És azért is csináltam, mert néha kell szerelemből is varrni valamit magunknak is. 

Kérésre készült a névtábla. Kicsit hosszú lett a név hosszúsága miatt.

Ez pedig szintén magamnak. Valamelyik külföldi blogon láttam az ötletet, így nekiálltam ócskapiacon és nagymamáimnál körülnézni horgolt terítők után. Farmer meg van itthon dögivel. Ez egy jó nagy táska, amit majd a nyaralásra szeretnék magammal vinni. Nem vagyok tökéletesen elégedett vele, de nem látszik messziről a sok hibája. Nekem jó lesz. :)

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri!

    A gugli dobta ki találatként az oldalad, amikor keresztszemes mintákat kerestem. A gyerkőceim óvónénijei is megkértek, hogy hímezzek jeleket a fésűtartóra, de a minták keresése eléggé komplikált. A Te munkád nagyon szép, akár saját tervezés, akár kitartó kutatómunka eredménye- gratulálok hozzá. Szeretném megkérdezni, nem lennél-e olyan kedves, hogy elküldöd nekem a mintákat, ha megvannak még? Nagyon nagy segítség lenne, s sokkal gyorsabban elkészülnék.
    Üdv: Erika/Vacskamati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majmóka /Picikeadri/2013. szeptember 28. 18:15

      Szia! :) Nem minden minta van meg a gépen, mert guberáltam össze régi, kinyomtatott minták között is, de amire szükség van, azt szívesen elküldöm, ha megtalálom. Kapok e-mail címet? :)

      Törlés
    2. Igen, persze. :) erbrand kukac gmail pont com - előre is nagyon köszönöm !

      Törlés
    3. Igyekszem délután megnézni, mi van meg és küldöm. :)

      Törlés

vélemények