2012. december 14., péntek

Karácsonyi készülődés nálunk

Aki ismer, az jól tudja, hogy igazi karácsony-őrült vagyok. Én az unalmas ősz kezdetétől már a karácsonyt várom és tervezek. Idén idő híján igen kevés dolog készült a házba, de elővettem a régi párnákat, amiket varrtam, mert az ezerféle kütyüt és kidíszítettem. A családi csizmákról már volt kép, azok fenyő girlanddal a lépcsőre kerültek És még ezek készültek.
Az adventi koszorúm. Valahol láttam a bögrés/csészés ötletet, azt kiegészítettem mézeskaláccsal, aszalt almával és naranccsal, meg néhány fahéjjal.

Filcből készültek ezek a díszek, az ablakban lógnak már. Csipke maradék a közepe. Ez sem saját ötlet, de már nem tudom, hol találtam. 

Mézeskalács figurák filcből a konyhaajtóra. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes az adventi koszorú!
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Igen, az adventi koszorú nagyon szép és ötletes! Ès bizonyára nagyon finom az illata is:-)Olyan jó hangulata van!
    A függönyön csimpaszkodó mézeskalács emberkék is nagyon édesek!

    VálaszTörlés

vélemények